Tuesday, January 29, 2013

Mandjesswap/Basket swap

Op het forum deed ik me met een mandjesswap. Je moest 6 verschillende mandjes maken en deze voor 15 december versturen. Helaas kon ik nog geen foto's plaatsen omdat eentje haar mandje niet had ontvangen. Wij helemaal in de stress en afgesproken dat ik in het nieuwe jaar een nieuwe voor haar zou maken. Krijg ik vorige week ineens een berichtje dat het mandje 23 januari op de mat is gevallen en ik had hem al op 13 december verstuurd.
Dit zijn de mandjes die ik gemaakt hebt

On the forum I took part in a basket swap. You had make 6 different baskets and send it before 15 December. Unfortunately I could not post pictures because one had not received her basket. We all get stressed and I agreed that in the new year I make for her a new one. I get a message last week suddenly that the basket 23 January on the mat has fallen and I had sent him on 13 December.
These are the baskets I have made







En dit is wat ik gekregen hebt/And this is what I've got







Groetjes Freubs

No comments:

Post a Comment