Tuesday, January 29, 2013

Zo Lief/So lovely

Omdat ik momenteel geen inspiratie heb om met hout oid te werken blijft de haaknaald steeds aan mijn handen plakken. Ik kreeg van iemand een patroontje en kon het nalaten om alles opzij te gooien en dit lieve beertje te haken.

Because I have no inspiration to work with wood or similar, the crochet needle still sticking to my hands. I got someone a pattern and could fail to throw everything aside and this sweet little bear crochet.

                                                  Voorkant van het beertje/Front of the bear

Zijkant van het beertje/Side of the bear 

Groetjes Freubs/Hugs Freubs

2 comments:

  1. Wat een lief konijntje, laat die haaknaald maar lekker plakken, met zulke leuke dingen

    Groetjes Thea

    ReplyDelete
  2. Hi Freubs,
    Voor mijn moeder ben ik op zoek naar het patroon van dit beertje. Is er een mogelijkheid dat je mij die zou kunnen sturen? MVG Geeske

    ReplyDelete